Voimassa 1.1.2020 alkaen.

  1. Yleiset ehdot
  2. Verkkokauppa
  3. Tilaaminen ja asiakastiedot
  4. Maksuehdot
  5. Tilaus- ja maksuvahvistus
  6. Toimitustavat ja -kulut
  7. Palautusehdot
  8. Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset tai väärä/viallinen tuote toimituksessa
  9. Evästeet
  10. Kanta-asiakkuuden ehdot

1. Yleiset ehdot

Pandoras.fi on Firstbuy Oy:n (Y-tunnus: 3104063-8) markkinapaikka. Firstbuy Oy:stä käytetään jäljempänä nimitystä Pandoras.fi. Näitä toimitusehtoja sovelletaan Pandoras.fi:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Pandoras.fi:llä on oikeus päivittää näitä toimitusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia toimitusehtoja, jotka on luettavissa Pandoras.fi:n verkkosivuilta. 

Pandoras.fi ei vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on Pandoras.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Pandoras.fi on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä viivytyksettä.


2. Verkkokauppa

Pandoras.fi (Y-tunnus: 3104063-8) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille kaikkialle Suomeen, Ahvenanmaata lukuunottamatta. Hyväksymällä nämä ehdot asiakas vakuuttaa olevansa 18 vuotta täyttänyt. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.


3. Tilaaminen ja asiakastiedot

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen, puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen.

Asiakkaiden tiedot on tallennettu Pandoras.fi:n asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen ja toimituksen perille saattamiseen. Pääsyoikeus asiakas- ja tilaustietoihin on vain henkilökunnallamme ja lukuumme toimivilla heidän tarvitsemassaan laajuudessa. Pandoras.fi:llä on lisäksi oikeus käsitellä ja käyttää rekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia, kuten Pandoras.fi:n markkinoinnin, mainonnan ja suoramarkkinoinnin suuntaamiseen henkilötietolain (523/99) mukaisesti. Kaikki tiedot on suojattu salasanoilla. Emme kysy tai tallenna verkkokaupassamme asiakkaidemme luottokorttitietoja missään vaiheessa edes hetkellisesti, vaan ne siirtyvät suoraan luottokortteja käsittelevälle organisaatiolle SSL-salatulla yhteydellä. Tietosuoja-asetuksen mukainen tietosuojaseloste.

4. Maksuehdot

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Paytrail

Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet:

  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Danske Bank
  • Säästöpankki
  • Oma Säästöpankki
  • POP Pankki
  • Aktia
  • Handelsbanken
  • Ålandsbanken
  • S-Pankki

Korttimaksaminen: 

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • American Express

Mobiilimaksaminen:

  • MobilePay

Jousto Lasku/Osamaksu

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.

Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.

Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.

Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Collector Lasku/Osamaksu

Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa

Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.

Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia

Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.

Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.

Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.

Osissa maksaen tasoitusta talouteen – kätevä tapa jakaa ostoksen vaikutusta useammalle kuukaudelle

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa oma.collector.fi. Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.

Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.

Luottokustannukset ja luottoesimerkki: pandoras.fi -erkkokaupasta tehtyihin ostoksiin sovelletaan kampanjaehtoja, joiden mukaisesti tililuoton korko on 19,2 % nimellisenä vuosikorkona ilmaistuna ja kuukausimaksu on 2,95 € kuukaudessa. Jos myönnetty luottoraja on 1 000 € ja se on kokonaisuudessaan käytetty pandoras.fi-verkkokaupasta tehtyihin ostoksiin sekä luotto maksetaan takaisin 36 kuukauden aikana, sovellettavilla kampanjaehdoilla todellinen vuosikorko on 28,5 %, luottokustannusten yhteismäärä 402 €, maksettava kokonaismäärä 1 402 € ja maksuerien lukumäärä 36 kpl. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Luottoehdot

Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Collector Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Tarkempi palvelukuvaus: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/ 

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

    5. Tilaus- ja maksuvahvistus

    Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.


    6. Toimitustavat ja -kulut

    Toimitamme tilaamasi tuotteet normaalisti 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksestasi valitsemallasi toimitustavalla. Toimitustavaksi on mahdollista valita Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin toimitus.

    Tilaus voidaan tarvittaessa jakaa useampaan lähetykseen. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

    Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan sivuilla tai tilauksen sähköpostitse lähetettävässä tilausvahvistuksessa.

    Kaikki tilaukset toimitetaan huomaamattomasti pakattuna, ruskeassa tai valkoisessa pahvilaatikossa, eikä lähettäjätiedoissa ole merkintää Pandoraksesta.

    Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikille tilauksille, joiden loppusumma ylittää 59,00€. Toimitustavat ja -kulut löytyvät kokonaisuudessaan täältä.


    7. Palautusehdot

    7.1 Peruuttamisoikeus

    Kaikilla Pandoras-verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 30 vuorokauden peruutusoikeus tilauksen vastaanottamispäivästä lukien. Peruuttamisen määräaika päättyy 30 vuorokauden kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä. Kaupan peruuttaminen on sinulle täysin maksutonta. Ulkomaille toimitettujen tilausten palautustavasta ja palautuskuluista huolehtii asiakas itse.

    Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla, esimerkiksi ilmoittamalla haluavanne palauttaa tilauksen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@pandoras.fi.

      Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen 30 vuorokauden peruuttamisajan päättymistä.

      30 vrk:n palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain 6. luvun 16§ mukaisesti: Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen eikä silloin, jos sen mahdollinen sinetti tai suojamuovi on rikottu, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi.

      Jos tuotetta ei ole tarkoitettu intiimikäyttöön, voit avata tuotepakkauksen, kunhan tuotepakkaus sisältöineen on samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi sen. Näin ollen esim. asuja (poislukien alusasut) voit ilman muuta sovittaa päällesi, kunhan tuote pysyy samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi sen ja tuote on pakattuna alkuperäiseen, vahingoittumattomaan tuotepakkaukseen. Kaikki tuotteen mukana tulleet, tuotteeseen liittyvät laput ja ohjeet tulee olla mukana. Tuote ei voi olla likainen eikä siinä saa olla minkäänlaisia käytön jälkiä.

      Huom! Mikäli tuotetta on käytetty tai alkuperäispakkaus on vahingoittunut, palautusta ei hyväksytä. Tällaisissa tapauksissa voimme halutessasi lähettää tuotteen/tuotteet takaisin sinulle ja joudumme myös veloittamaan sinulta rahtikustannukset edestakaisin.

      Mikäli tilaus on ylittänyt tilatessa ilmaiseen toimitukseen oikeuttavan summan, toimituskulut veloitetaan mikäli tilaus ei palautuksen jälkeen täytä tätä ehtoa.

      Säilyttäkää saamanne kuitti palautuksesta, kunnes maksu on palautunut tilillenne tai olette saaneet korvaavan tuotteen tilalle. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu lähettäjällä. Kuitti todistaa kuljetusyhtiön vastaanottaneen pakkauksen kuljetettavaksi, jolloin vastuu siirtyy kuljetusyhtiölle.

      7.2 Peruuttamisen vaikutukset

      Jos käytätte peruuttamisoikeutenne, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset* viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua saatuamme tavarat takaisin haltuumme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa.

      *Toimituskustannuksista palautetaan halvimman toimitustavan mukaan eli  kotiinkuljetuksella tilatuista tuotteista emme palauta kotiinkuljetuksen ja halvimman mahdollisen toimitustavan erotusta.

      Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

      7.3 Lunastamaton paketti

      Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, veloitamme lähetys- ja käsittelykulut 20 euroa/lähetys. Mikäli haluat palauttaa tilauksesi, tulee sinun vastaanottaa pakettisi ja palauttaa se palautusehtoja noudattaen. Tällöin et maksa palauttamisesta mitään, ja me hyvitämme ostosumman sinulle heti, kun olemme käsitelleet palautuksesi. 

      7.4 Kampanjatuotteiden palautukset

      Mikäli olet tilannut tuotteesi kampanjan, kuten "Osta 3, saat edullisimman puoleen hintaan" -kampanjan avulla ja päätät palauttaa osan tuotteista, jäljelle jäävät tuotteet muuttuvat normaalihintaisiksi. Esimerkiksi: tilauksellasi on seksilelu á 60€, seksiasu á 50€ sekä kondomipaketti á 20€. Kondomipaketti tulee puoleen hintaan. Mikäli kuitenkin päätät palauttaa esimerkiksi seksilelun, kondomipaketti palautuu normaalihintaiseksi ja sinulle palautetaan ainoastaan seksilelun ja kondomipaketin täyden hinnan erotus. Tämä koskee myös muita pakettitarjouksia.

      7.5 Tuotteen vaihtaminen

      Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, tulee sinun tehdä uusi tilaus. Vaihdettava tuote palautetaan normaalisti ylläolevan ohjeen mukaan.


      8. Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset tai väärä/viallinen tuote toimituksessa

      Valitettavasti kuljetusyhtiö huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä vastaanottaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee ilmoitus myös meille osoitteeseen asiakaspalvelu@pandoras.fi, niin voimme sopia uuden tuotteen toimituksesta.

      Joskus saattaa valitettavasti käydä niin, että inhimillisen virheen vuoksi matkaan lähtee väärä tuote tai tuote on viallinen. Olethan tällaisessa tilanteessa heti yhteydessä meihin, niin sovitaan palautuksesta ja korvaavan tuotteen lähettämisestä. Voit olla yhteydessä meihin joko sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@pandoras.fi tai käyttämällä sivustolla olevaa ota yhteyttä -lomaketta. Korvaamme virheellisen tuotteen mahdollisuuksien mukaan uudella virheettömällä tuotteella tai halutessasi palautamme ostoksen hinnan.


      9. Evästeet

      Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka internet-selain tallentaa käyttäjän laitteelle. Evästeestä ei ole laitteelle minkäänlaista haittaa. Evästeitä käytetään verkkosivuilla mm. tiedon tekniseen välittämiseen ja palvelun käytön helpottamiseksi.

      Käytämme evästeitä pitääksemme muistissa asiakkaan ostoskorin sisällön ja parantaaksemme sivujemme käyttökokemusta mm. keräämään tilastoja kävijämääristä (Google Analytics). Tilastoista ei voi yksilöidä yksittäistä käyttäjää, vaan tiedot tallennetaan anonyymisti.

      Käyttäjä voi hyväksyä tai olla hyväksymättä evästeiden käytön Internet-selaimensa asetuksista. Asetuksen muuttaminen riippuu käytössä olevasta Internet-selaimesta. On huomioitava, että evästeiden poistaminen käytöstä voi aiheuttaa sen, että osa sivuston toiminnallisuudesta tai palveluista lakkaa toimimasta.

      Voit lukea lisää evästeistä esimerkiksi viestintäviraston verkkosivustolta.


      10. Kanta-asiakkuuden ehdot

      10.1 Kanta-asiakasohjelman periaatteet

      Kanta-asiakas ohjelmalla tarkoitetaan näissä ehdoissa Pandoras Reward kanta-asiakasohjelmaa ja kanta-asiakkailla tähän ohjelmaan liittyneitä yksityishenkilöitä. Pandoraksen kanta-asiakkaat kerryttävät Pandoras-pisteitä ostoksistaan Pandoras-verkkokaupasta ja voivat käyttää kertyneitä pisteitä kuponkien ostamiseen. Kupongeilla kanta-asiakas saa alennusta tulevista ostoksistaan tai muita etuja, kuten ilmaisia tuotteita. Pandoras kanta-asiakasohjelma on maksuton.

      10.2 Liittyminen kanta-asiakkaaksi

      Pandoraksen kanta-asiakkaaksi voi liittyä jokainen 18 vuotta täyttänyt henkilö. Liittymällä kanta-asiakkaaksi asiakas vakuuttaa olevansa 18 vuotta täyttänyt. Kaikilla kanta-asikkailla tulee olla voimassa oleva sähköpostiosoite. Liittymällä kanta-asiakkaaksi asiakas hyväksyy, että Pandoras voi lähettää sähköpostilla markkinointikirjeitä, kuten tietoja tarjouksista ja kuumimmista uutuuksista. Liittymällä kanta-asiakkaaksi asiakas hyväksyy henkilötietojensa käsittelyn tietosuojaselosteemme mukaisesti.

      10.3 Kanta-asiakaspisteiden kerääminen

      Pandoras-pisteitä voi kerätä ostamalla Pandoraksen verkkokaupasta sekä muilla Pandoras Reward -widgetin kuinka ansaitsen Pandoras-pisteitä? -kohdassa mainituilla tavoilla. Kanta-asiakaspisteet eivät vanhene. Kanta-asiakas kerryttää kaksi Pandoras-pistettä jokaisesta ostoksiinsa käyttämästä eurosta. Kanta-asiakkaan tulee olla kirjautuneena verkkokauppaan ostotapahtuman yhteydessä, jotta pisteet rekisteröityvät kanta-asiakastilille ja kerryttävät asiakkaan Pandoras-pisteitä. Pandoras-pisteet kirjautuvat asiakkaan tilille pääsääntöisesti heti ostospäivänä ja asiakas näkee pistesaldonsa kirjautumalla sisään verkkokauppaan.

      Tuotearvosteluiden kirjoittamisesta maksimimäärä Pandoras-pisteitä kuukautta kohden on 1250 Pandoras-pistettä eli kanta-asiakas saa maksimimäärän pisteitä kuukautta kohden kirjoittamalla 5 tuotearvostelua. Pisteet kertyvät kanta-asiakkaan kirjoittamista hyväksytyistä arvosteluista, jotka antavat muille asiakkaille hyödyllistä tietoa. Pandoras-pisteitä kartuttavat arvostelut eivät saa olla kopioituja muilta sivustoilta, eivätkä ne saa sisältää loukkaavaa kieltä. Voit lukea lisää arvostelun kirjoittamisesta tuotearvostelun säännöistä.

      10.4 Kanta-asiakasohjelman edut

      Kanta-asiakas voi ostaa Pandoraspisteillä kuponkeja. Kuponkeihin vaadittavat pistemäärät ovat nähtävissä Pandoras Reward -widgetin kuinka ansaitsen Pandoras-pisteitä? -kohdassa. Pandoras voi järjestää myös kanta-asiakkaille suunnattuja tarjouksia ja kampanjoita, jotka voivat olla toistaiseksi voimassaolevia, kertakäyttöisiä tai tiettyyn toimintaan sidottuja. Pandoraksella on oikeus muuttaa kanta-asiakasohjelman etuja informoimalla asiakkaita kohtuullisesti etukäteen Pandoraksen verkkosivuilla tai lähettämällä kanta-asiakkaille sähköpostia.

      10.5 Kanta-asiakkuuden päättäminen

      Kanta-asiakas voi päättää kanta-asiakkuuden milloin tahansa ilmoittamalla tästä kirjallisesti tai lähettämällä sähköpostia Pandoraksen asiakaspalveluun. Kanta-asiakkuus lakkaa viipymättä ilmoituksen käsittelyn jälkeen. Kanta-asiakas menettää ansaitsemansa edut päättäessään kanta-asiakkuutensa.

      10.6 Muutokset kanta-asiakasohjelmassa

      Pandoras voi milloin tahansa muuttaa, rajoittaa tai lopettaa Pandoras kanta-asiakasohjelman sekä sen ehtoja alla jos jokin listatuista syistä toteutuu:

      • Lainsäädännön muutos tai viranomaisen päätös
      • Ylivoimainen este, joka on Pandoraksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella
      • Kolmansien osapuolten tuottamien palvelujen muutos
      • Pandoraksen liiketoiminnan merkityksellinen muutos tai hinnoittelu-, järjestelmä- tai palveluelementtien kehittäminen tai uudistaminen.

      10.7 Vastuunrajoitukset

      Pandoras ei vastaa järjestelmähäiriöista eikä niiden mahdollisista seurauksista. Pandoras ei vastaa tappioista tai vahingoista, jotka aiheutuvat kanta-asiakasohjelman muutoksista, keskeytyksistä tai lopettamisesta.

      11. Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka

      Pyrimme ratkaisemaan erimielisyydet aina asiakkaan eduksi. Mikäli yhteisymmärrykseen ei kuitenkaan päästä, noudatamme Kuluttajariitalautakunnan suosituksia. Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa toimituksista ja palautuksista syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Asiakas voi nostaa sopimuksen velkasuhteesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen Pandoras.fi:ä vastaan joko Pandoras.fi:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä hänellä on asuinpaikkansa. Jollei asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään Pandoras.fi:n kotipaikan käräjäoikeudessa. Asiamieskuluja ei korvata, koska kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoavat veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.

      You have successfully subscribed!
      ico-collapse
      0
      Viimeksi katsotut
      ic-cross-line-top
      Ylös
      ic-expand
      ic-cross-line-top